loading...
سیاره ی سونیک
آرین سروش مهر بازدید : 185 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (6)

خوش آمدگویی برای ورود به وب سایت سیاره سونیک

سلام.ورودشمارا دوباره به وب سایت سیاره ی  سونیک خوش آمد می گویم.

welcome to sayareyesonic web

این هم خوش آمد گویی به تو ای سونیک شناس عزیز به زبان انگلیسی.

می توانید انتقادات و پیشنهادات خود را دراین بخش مطرح کنید.

همچنین دراین بخش ازنمره های 1تا10می توانید به مطلب های سایت

سیاره ی سونیک امتیاز بدهید.

خوش آمد گویی برای ورود به وب سایت سیاره ی سونیک:

تالارگفتگو:

سوالات و آپدیت ها:

معرفی شخصیت ها:

درباره ی بازی های سونیک:۹

مسابقات:۷

لیست جوایز برندگان:۱۰

داستان ها:

عکس درخواستی:۸

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شدو8 در تاریخ 1392/04/21 و 18:44 دقیقه ارسال شده است

مسابقات:7
لیست جوایز برندگان:10
عکس درخواستی:8
درباره ی بازی های سونیک:9

این نظر توسط super sonic در تاریخ 1392/04/09 و 17:05 دقیقه ارسال شده است

حداقل وبلگمو لینک کن.
پاسخ : باشه.ولی با چه نامی؟

این نظر توسط super sonic در تاریخ 1392/04/08 و 23:02 دقیقه ارسال شده است

چرا من رو پاک کردی؟؟؟شکلکشکلک
پاسخ : چون مطالب این وبلاگ نوشته شده و دیگر نمی توانم بنویسم.

این نظر توسط رضامهدیان در تاریخ 1392/04/08 و 12:49 دقیقه ارسال شده است

معلومه که هست.
http://www.skin98.ir/template/17/%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9/

دریافت رزبلاگ روبزن.یه سندمتنی دانلودمیشه.تمامی اونو کپی کن.
بروتوویرایش قالب،تمامی کدقبلی روپاک کن،جدیدوبذار.
راستی سفارش لوگوی جهان سونیک انجام شدولینک برای شمادروبلاگ جهان سونیک به صورت نظرارسال شد.
پاسخ : بیشتر وبلاگ ها با موضوع سونیک از این قالب استفاده می کنند.
اگه استفاده کنم تکراری می شه.

این نظر توسط رضامهدیان در تاریخ 1392/04/07 و 18:54 دقیقه ارسال شده است

سلام.مبارک باشه این وبلاگت.
میگماقالب سونیک برای رزبلاگ هست چرااونونمیذاری؟
پاسخ : ممنونم.
مگه هست؟


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام برتو ای سونیک شناس عزیز.به وبلاگ من خوش آمدی.من آرین سروش مهرهستم.من 1وبلاگ دیگرهم دارم.اسمش جهان سونیک است. آدرس وبلاگ جهان سونیک1: http://jahanesonic.blogfa.com همانطورکه ازآدرس وبلاگم پیداست من 1وبلاگ دربلاگفادارم. من دراهواززندگی می کنم و درسال1380به دنیا آمده ام. این اولین سایتی است که درست می کنم.امیدوارم از مطالبش خوشتان بیاید.راستی دریک وبلاگ گروهی نیزعضو هستم که نامش سونیک بوووووم است. باتشکر-مدیروبلاگ:آرین سروش مهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدارکدام شخصیت هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 159
  • بازدید سال : 586
  • بازدید کلی : 10,465