loading...
سیاره ی سونیک
آرین سروش مهر بازدید : 491 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (2)

امتیاز:۰

نام:سونیک جنریشن

سازنده:سگا

تولید:2011

کارگردان:هیروشی میاموتو

سیستم موردنیاز:ایکس باکس360-پلی استیشن3-ویندوزمایکروسافت

امتیاز:۰

نام:سونیک رایدرز

سازنده:سگا

تولید:2005

کارگردان:ندارد.

سیستم موردنیاز:پلی استیشن2-ایکس باکس-PC

امتیاز:۰

نام:سونیک کالرز

سازنده:سگا

سال تولید:2010

کارگردان:ماریوکیشیموتو

سیستم موردنیاز:Wii

امتیاز:۸

نام:سونیک خارپشت2006

سازنده:سگا

سال تولید:2006

کارگردان:شان ناکامورا

سیستم موردنیاز:ایکس باکس360-پلی استیشن3

امتیاز:۱۰

نام:سونیک هیروز

سازنده:سگا

سال تولید:2003

کارگردان:تاکاشی ایزاکا

سیستم موردنیاز:پلی استیشن2-ایکس باکس-PC-PSN

امتیاز:۰

نام:سونیک آنلیشد

سازنده:سگا

سال تولید:2008

کارگردان:یوشیهیاس هاشیموتو

سیستم موردنیاز:ایکس باکس360-پلی استیشن های 3و2-Wii-سیستم عامل اندروید

 

 امتیاز:۸

نام:شدوخارپشت

سازنده:سگا

سال تولید:۲۰۰۵

کارگردان:تاکاشی ایزاکا

سیستم موردنیاز:ایکس باکس-پلی استیشن۲

Black knight storybook box US.jpgامتیاز:۰

نام:سونیک ورازشوالیه ی سیاه

سازنده:سگا

سال تولید:۲۰۰۹

کارگردان:ندارد.

سیستم موردنیاز:Wii

Srwp08 1280x1024.jpg

امتیاز:۰

نام:سونیک وراز حلقه ها

سازنده:سگا

سال تولید:۲۰۰۷

کارگردان:ندارد.

سیستم موردنیاز:Wii

Mas 2012 Wii US title.pngامتیاز:۰نام:سونیک و ماریو درالمپیک2012لندنسازنده:سگاونینتندوسال تولید:2011کارگردان:ندارد.سیستم موردنیاز:Wii-نینتندو3امتیاز:۸نام:سونیک ادونچر2سازنده:سگاسال تولید:2001کارگردان:تاکاشی ایزاکاسیستم موردنیاز:تمام دستگاه هاامتیاز:۰نام:سونیک ادونچر1سازنده:سگاسال تولید:1999کارگردان:تاکاشی ایزاکاسیستم موردنیاز:همه ی دستگاه ها

Sonic1 title.pngامتیاز:۰نام:سونیک1سازنده:سگاسال تولید:1991کارگردان:ندارد.سیستم موردنیاز:سطح خیلی پایین

AsrtLogoB.pngامتیاز:۸نام:سونیک وتمام ستاره های رانندگیسازنده:سگاسال تولید:2013کارگردان:گارت ویلسونسیستم موردنیاز:ایکس باکس360-پلی استیشن3-نینتندو3-Wii

Sonic4title720p.PNGامتیاز:۰نام:سونیک4اپیزود1سازنده:سگاسال تولید:2012کارگردان:ندارد.سیستم موردنیاز:نینتندو-ویندوزمایکروسافت-ایکس باکس360-پلی استیشن3-ویندوز7

Sonic2 title.pngامتیاز:۰نام:سونیک2سازنده:سگاسال تولید:1992کارگردان:ندارد.سیستم موردنیاز:همه ی دستگاه ها

Sonic3 title.pngامتیاز:۰نام:سونیک۳سازنده:سگاسال تولید:۱۹۹۴کارگردان:هیروکازا یاسوهاراسیستم موردنیاز:همه ی دستگاه هاموفق باشید.آرین.


دسته ی شدوچند روز پیش دنبال یک عکس خوب ازشدو بودم که دیدم یک دسته است که روی آن بازی شدو خارپشتهک شده است.خیلی قشنگ بود.این هم عکسش.خوشتون آمد؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شدو در تاریخ 1392/04/13 و 14:06 دقیقه ارسال شده است

چرا از رویمن کپی کردی
پاسخ : من از روی شما کپی نکردم بلکه این را از یک سایت خارجی پیدا
کردم.

این نظر توسط فریماه در تاریخ 1392/04/08 و 15:15 دقیقه ارسال شده است

سونیک خارپشت دوهزاروشش:8 سونیک هیروز:10 شدو خارپشت:8 سونیک ادونچردو:8 سونیک و تمام ستاره های رانندگی:8


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام برتو ای سونیک شناس عزیز.به وبلاگ من خوش آمدی.من آرین سروش مهرهستم.من 1وبلاگ دیگرهم دارم.اسمش جهان سونیک است. آدرس وبلاگ جهان سونیک1: http://jahanesonic.blogfa.com همانطورکه ازآدرس وبلاگم پیداست من 1وبلاگ دربلاگفادارم. من دراهواززندگی می کنم و درسال1380به دنیا آمده ام. این اولین سایتی است که درست می کنم.امیدوارم از مطالبش خوشتان بیاید.راستی دریک وبلاگ گروهی نیزعضو هستم که نامش سونیک بوووووم است. باتشکر-مدیروبلاگ:آرین سروش مهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدارکدام شخصیت هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 569
  • بازدید کلی : 10,448