loading...
سیاره ی سونیک
آرین سروش مهر بازدید : 185 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (3)
مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
برای وارد شدن به رمز نیاز دارید که این رمز به وسیله ی برنده شدن در مسابقه به وبلاگ یا ایمیل شما فرستاده می شود.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سونیک20 در تاریخ 1392/04/26 و 15:34 دقیقه ارسال شده است

چی شد رمزیش کردیشکلکشکلکشکلک
پاسخ : لیست جوایز مزخرف بود واسه همین مانند آقای ایکس بخش لیست
جوایز برندگان رو حذف ردم و به جاش بخش جوایز را آوردم.

این نظر توسط فریماه در تاریخ 1392/04/15 و 17:10 دقیقه ارسال شده است

چقدر باید ببرم تا بهم یه چیزی بدی؟ بعدشم این مسابقه سخت تر از قبلی بود چرا 900 تا حلقه گرفتم؟
پاسخ : هرچقدر الماس ها و حلقه هایت بیشتر شود جایزه ات هم بیشتر
می شود.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام برتو ای سونیک شناس عزیز.به وبلاگ من خوش آمدی.من آرین سروش مهرهستم.من 1وبلاگ دیگرهم دارم.اسمش جهان سونیک است. آدرس وبلاگ جهان سونیک1: http://jahanesonic.blogfa.com همانطورکه ازآدرس وبلاگم پیداست من 1وبلاگ دربلاگفادارم. من دراهواززندگی می کنم و درسال1380به دنیا آمده ام. این اولین سایتی است که درست می کنم.امیدوارم از مطالبش خوشتان بیاید.راستی دریک وبلاگ گروهی نیزعضو هستم که نامش سونیک بوووووم است. باتشکر-مدیروبلاگ:آرین سروش مهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدارکدام شخصیت هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 154
  • بازدید سال : 581
  • بازدید کلی : 10,460