loading...
سیاره ی سونیک
آرین سروش مهر بازدید : 220 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (1)

سوالات و آپدیت ها

سلام.ورود شما را مجددا به وب سایت سیاره ی سونیک خوش آمد می گویم.

امیدوارم لحظات خوب و خوشی رادراین وب سایت سپری کنید.

دراین بخش می توانیدسوالات خودرادرباره ی سونیک مطرح کنید.درپایین این

مطلب آپدیت ها را نیز می نویسم.این وب سایت قوانین هم دارد.

۱-کپی نکنیدمگرباذکرمنبع.

۲-نظریادتون نره.

۳-به وبلاگ دیگرم یعنی جهان سونیک۱ هم سربزنید.

۴-به وبلاگ گروهی که درآن عضوهستم و مدیروبلاگ آقای ایکس است،سربزنید.نام آن

وبلاگ سونیک بوووووم است.

۵-به دنیای شدو(دومین وبلاگی که در آن عضو هستم)هم سربزنید.

۶-جواب سوال های مسابقات(ازنظر خودتان)یعنی جواب هایی که برام می فرستید را به صورت

نظر خصوصی نفرستید.

انواع سوالات درباره ی سونیک و شخصیت های آن را می توانید

از من بپرسید.


                          آپدیت ها

۱-تالار گفتگو آپدیت شد.۲۸تیر۱۳۹۲

۲-عکس درخواستی حذف شد.۲۸تیر۱۳۹۲                          

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شدو8 در تاریخ 1392/04/21 و 18:42 دقیقه ارسال شده است

تاریخ به وجود آمدن شدو کی است؟
پاسخ : اگه منظورت تولدش است.29خرداد است.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام برتو ای سونیک شناس عزیز.به وبلاگ من خوش آمدی.من آرین سروش مهرهستم.من 1وبلاگ دیگرهم دارم.اسمش جهان سونیک است. آدرس وبلاگ جهان سونیک1: http://jahanesonic.blogfa.com همانطورکه ازآدرس وبلاگم پیداست من 1وبلاگ دربلاگفادارم. من دراهواززندگی می کنم و درسال1380به دنیا آمده ام. این اولین سایتی است که درست می کنم.امیدوارم از مطالبش خوشتان بیاید.راستی دریک وبلاگ گروهی نیزعضو هستم که نامش سونیک بوووووم است. باتشکر-مدیروبلاگ:آرین سروش مهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدارکدام شخصیت هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 157
  • بازدید سال : 584
  • بازدید کلی : 10,463